להזמין חטיפה. איך לחטוף אדם מבלי שישימו לב אליו? איך לארגן חטיפה כך שלעולם לא יימצא.

ניתן להזמין חטיפה באתר שלנו. אנו מייצגים סניף של ארגון פשע בינלאומי נרחב בעולם ומספקים שירותי הרג חוזים ברחבי העולם. אם אתה מבולבל מהשאלה כיצד לחטוף אדם בשקט מבלי להשאיר עקבות, אז עדיף להפקיד את העניין הזה בידי אנשי מקצוע שכירים.
חטיפה היא תהליך רב-שלבי ודורשת לפחות השתתפות של שני עבריינים, מכונית אמינה וכדור הרגעה לנטרול קורבן החטיפה.
אנחנו לא משתמשים ברובי הלם, מכיוון שהם לא אמינים או, להיפך, מסוכנים מדי ויכולים לעצור את ליבו של הקורבן. לכן, הזרקות של תרופה אנטי פסיכוטית עם אפקט כדור שינה כדי להכניס במהירות את הנפגע למצב של שינה רציפה ואובדן הכרה.

ארגון התיק הזה יקר למדי גם לחטיפת אזרחים מן השורה ללא ביטחון וללא מעמד חברתי גבוה במיוחד. אם אתה אדם עני, אז תשכח מאיתנו, לא תוכל לשלם עבור השירותים שלנו.
המחיר הנוכחי לביצוע חטיפת אדם, ללא קשר אם צריך להרוג אותו אחר כך או פשוט לקחת אותו למקום ניטרלי ולהשאיר את גופתו חסרת האונים ברכב כדי שתוכל לבוא לקחת אותו, כך המחיר עבור זה הוא 1,200,000 $ (מיליון מאתיים אלף דולר אמריקאי).

מה רצית? רשימת המאמרים הפליליים שסופקו לפעולה זו כה ארוכה עד שהיא מבטיחה מאסר עולם למבצעי פשע זה אם אינם אנשי מקצוע ועושים טעויות.
האנשים שלנו לעולם לא עושים טעויות ועושים את עבודתם באיכות חסרת תקדים. אנו מבטיחים שהפעולה תסתיים בהצלחה מתחילתה ועד סופה.
זו בדיוק הסיבה שאנחנו דורשים כל כך הרבה כסף.

לאחר החטיפה, העלות הזו כוללת את כל מה שאתה רוצה שהאנשים שלנו יעשו לקורבן. אונס, כריתת גפיים, כיבוי בנזין ושריפה בחיים. האנשים שלנו יוציאו להורג את הקורבן כמו שאתה אומר. עם זאת, כפי שכבר ציינו, ללא פגישות אישיות, אנשינו יכולים להעביר את הרכב למקום הנוחים לכם בקירוב ולהשאיר את הנפגע שם ברכב, משותק ומאובטח. אז האנשים שלנו יעזבו את המקום הזה ורק אחרי זה הם יגידו לך את הקואורדינטות לאן אתה צריך לבוא לאסוף את קורבן החטיפה. ואתה יכול לעשות איתו מה שאתה רוצה באופן אישי.

אז, למשל, אם אתה אוהב ילדות קטנות או בנים, ואפילו יש לך אובייקט מסוים בראש שאהבת, אז אתה בעצמך מבין על מה אנחנו רומזים עכשיו.
הפריט הרצוי יגיע אליכם באריזה חגיגית, עם קשת אם תרצו. מרגע זה ואילך, הוא הופך להיות הרכוש הבלעדי שלך ללא כל זכויות אדם. כן, זה יישמע ציני לחלק, אבל לא אכפת לנו מזה, העסק שלנו הוא פשע והאנשים המפלצתיים שלנו עושים כל עבודה בשביל כסף. אלו החיים.
אם אתה רק צריך שאדם ייעלם לנצח ללא עקבות, אז זו המשימה הפשוטה ביותר עבור האנשים שלנו. לאחר החטיפה, גופתו של הקורבן תטופל בצורה בטוחה ותושמד. הקורבן המוזמן שלך פשוט יתאדה כאילו הוא מעולם לא היה קיים בכלל.

רשויות אכיפת החוק עשויות להתחיל מאוחר יותר בחיפוש וכתוצאה מכך, בשל היעדר מידע ועילה לשקול את היעלמותו של האדם, הן ירשמו אותו כנעדר. אם אין גופה, אז אין סימני פשע. החוק מאוד תובעני וחסר פניות בכל המדינות.
החלטת להורות על חטיפה? הגיע הזמן! כתבו לנו באמצעות פרטי התקשרות.

זכרו, אנחנו לא עובדים בחינם. אנו מספקים את השירותים שלנו רק עם 100% תשלום מראש במטבע קריפטוגרפי של ביטקוין או במטבע קריפטוגרפי אנונימי אחר לבחירתכם, אם אתם מתעקשים.

כותבים לנו הרבה פריקים ופשוט סקרנים שאין להם שום כוונה להזמין כלום, אלא פשוט מבזבזים את זמננו. אנחנו מגלים את זה די מהר תוך כדי שיחה, אז אם זה המקרה שלך, אז אל תבזבז את הזמן שלך ושלנו, ממילא לא תהיה שיחה ארוכה לשם בידור מתוך שעמום. אנחנו מוכנים לזה.

כל מי שבאמת צריך להזמין חטיפה או שירות פלילי אחר מרשימת השירותים שלנו, כתבו לנו באמצעות פרטי הקשר שלנו.